Երջանկությունը միշտ ձեզ հետ է

Ես երջանիկ եմ……
Ես իսկապես երջանիկ եմ……
Կուզեի զգալ թե ինչ է երջանկությունը……
Ես ուզում եմ երջանիկ լինել……

Սրանք այնպիսի արտահայտություններ են, որ կարող են ասել տարբեր տարիքի մարդիկ:Մենք միշտ ձգտում ենք երջանկության:Շատերը չեն գնահատում իրենց կյանքը, ապրելը, մինչդեռ հազարավոր մարդիկ կյանքին կռիվ են տալիս:Իսկ ինչ է սա նշանակում, երջանկությունը մի պահ է, ակնթարթ ու վարկյան, որ պետք է ապրել, զգալ ու գնահատել:Պետք է ուրախանալն, որ ընտանիք ունենք, ծնողներ, հարազատներ, լավ ընկերներ:
Ես երջանիկ եմ, երբ երջանիկ են իմ շրջապատի մարդիկ, սիրում եմ, երբ՝ ինչոր բանով ուրախացնում եմ իրենց:
Բոլորս պետք է ապրենք ներկայով՝ չկենտրոնանալով անցիալի ու ապագայի վրա:Պետք է գնահատենք մեր ունեցածը ու նաև ձկտենք ավելին:
Ես ինձ համարում եմ երջանիկ մարդ՝ ես կամ, ես ապրում եմ, ունեմ սիրուն ընտանիք, լավ ընկերներ ու հարազատներ…

Оставьте комментарий